CHOICE GUARD & SEARCH ENHANCEMENT PACK

Yayınlandı: 19/05/2010 / Uncategorized
Son dönemde Microsoft Live Messenger’ın son sürümünü yüklediğinizde onunla beraber bazı programların da bilgisayarınıza otomatik olarak yüklendiğinin farkında mısınız? Eğer Program Ekle/Kaldır bölümüne bir göz atarsanız ne demek istediğimi daha iyi anlayacaksınız. Microsoft Choice Guard ve Search Enhancement Pack gibi hiçbir kullanıcının aslında işine yaramayacak bazı programlar cebren ve hile ile sistemimize yükleniyor. Pek çok kullanıcı bunların ne işe yaradığını bilmediğinden “Acaba silersem birşeyler çalışmaz hale gelir mi?” korkusundan elini süremiyor. 
İşte ben de diyorum ki, bu iki programı bir an bile tereddüt etmeden sisteminizden kaldırabilirsiniz. Hatta daha öncesinde Yazılım etiketi altında bahsettiğim Revo Uninstaller programını yükleyip, Microsoft’un bu gereksiz programlarını ardında hiçbir iz bırakmadan tamamen kaldırabilirsiniz.

Not: Meraklılar için kısaca özetlemek gerekirse Choice Guard adından da anlaşılacağı üzere bilgisayarda sizin seçimlerinizin başka programlar tarafından değiştirilmesini engellemek amacıyla sistemde bulunurken, Search Enhancement Pack kullanıcının nette yaptığı aramalarla ilgili eklentiler ve Microsoft’u bilgilendirici programcıkları çalıştırmak üzere sisteminizde bulunuyor.

yorum
  1. Anonymous dedi ki:

    ben pc ye yeni format atmıştım ilk defa gördüm bu eklentileri kaldırdıktan sonra bilgisayarım biraz hızlandı yardımlarınız için çok teşekkür ederim

  2. Kartal dedi ki:

    Yardımcı olabildiysem ne mutlu bana..

Yorum bırakın