TÜVTURK’DE SIT-COM

Yayınlandı: 15/05/2010 / Uncategorized
2008’de araç muayene işlemlerinde TÜVTURK devreye girip, Karayolları bu işten elini çekti çekeli millet canından bezdi, bu bir gerçek. Tabii aslında bezerken haklı bir tarafı var mı, yok tabii ki. Şahsen ben de elimi kolumu sallaya sallaya gidip Tuzla İstasyonu’nda görevlinin araca uzaktan bakıp “Tamam geç” demesinden gayet memnundum. Öyle ki, yalandan bile olsa bagajdaki yangın tüpü ve ilk yardım çantasına bile bakılmıyordu. Paramızı ödeyip devam ediyorduk. Sonra TÜVTURK gelince araç muayene işlemi ciddiye bindi. Görevliler araçları öyle sallamasyondan değil, inceden inceye her türlü far ayarından, fren ayarına kadar kontrol ederek onay vermeye başladılar. Doğal olarak bu da hiç böyle bir kontrole alışkın olmayan Türk insanının cinnet geçirmesine yolaçtı. İşte Tayfun Talipoğlu da eline almış mikrofonu, çıkmış röportaja. Yalnız öyle bir balık vurmuş ki oltasına aman diyorum. Ben izlerken kendimi gülmekten alamadım, buyrun izleyin siz de gülün!
                           

Yorum bırakın